Niemiecka sieć dyskontów odzieżowych Takko Fashion zapowiada szybki rozwój. Do 2028 roku ma powstać ok. 300 nowych sklepów. Tylko w tym roku sieć ma się powiększyć o 60 lokalizacji.
Niemiecki detalista zamierza uruchomić w ciągu 3 lat ok. 300 sklepów w Niemczech, Austrii, Szwajcarii oraz Holandii. W bieżącym roku obrotowym planowane jest otwarcie co najmniej 60 nowych sklepów.
Takko Fashion rozszerza swoją obecność zarówno w parkach i centrach handlowych, ale planuje również strategiczną ekspansję w centrach miast. Jednocześnie firma przez cały czas inwestuje w modernizację swojej istniejącej sieci sklepów. Wszystko po to, aby być bliżej potencjalnych klientów.
Inwestycje w lojalność
Niemiecka firma koncentruje się również dostarczeniu klientom lepszych doświadczeń zakupowych. Elementem tych działań jest stworzenie odświeżonej wersji aplikacji lojalnościowej Takko Friends. Oferuje ona teraz rozszerzone i spersonalizowane funkcje.

Aplikacja zostanie wdrożona globalnie. Na początku, bo już w czerwcu, nowe funkcje zostaną udostępnione klientom w Niemczech. niedługo dostęp do zmodernizowanej aplikacji uzyskają klienci w innych krajach. Do tej pory aplikację lojalnościową pobrało już 7 milionów członków Takko Friends. Oferuje ona indywidualne rabaty lojalnościowe i kupony, a także przyjazny dla użytkownika przegląd historii zakupów z cyfrowymi paragonami.
– W naszej strategii koncentrujemy się na trzech podstawowych obszarach działalności. Po pierwsze stale wdrażamy nowe produkty w celu zapewnienia naszym klientom wysokiej jakości, a równocześnie modnej, odzieży w cenach dyskontowych. Po drugie rozwijamy zasięg naszej sieci. A po trzecie dbamy w wzmocnienie lojalności klientów poprzez inwestowanie w nasz program lojalnościowy – komentuje Martino Pessina, CEO Takko Fashion.
Międzynarodowa sieć
Takko Fashion posiada w tej chwili ok. 2 tys. sklepów odzieżowych w 17 krajach w całej Europie. Firma oferuje sprzedaż w sklepach stacjonarnych oraz w wybranych krajach w sklepie online. W Polsce sieć działa od 2008 roku i jest właścicielem ponad 40 salonów.