21 sierpnia 2025 r. sieć coffee barów Tchibo wprowadziła do swojej oferty trzy nowe napoje oparte na matchy. Klienci mogą spróbować Matcha Tonic, Iced Passion Fruit Matcha Latte oraz Iced Strawberry Matcha Latte. Nowe propozycje to kontynuacja rosnącego zainteresowania zieloną herbatą w proszku, która już wcześniej zyskała popularność w menu Tchibo.
Nowe warianty matchy
-
Matcha Tonic – połączenie wysokogatunkowej matchy i toniku z dodatkiem mięty, inspirowane popularnym espresso tonic.
-
Iced Passion Fruit Matcha Latte – napój na zimno o smaku marakui, łączący słodycz i kwaskowe nuty owocowe.
-
Iced Strawberry Matcha Latte – wariacja na bazie truskawek i białej czekolady, znana dotychczas w wersji na ciepło, tym razem dostępna w chłodniejszej odsłonie.
Matcha w Tchibo
Jak podkreślają przedstawiciele sieci, matcha stała się jednym z najczęściej wybieranych napojów przez klientów Tchibo w ostatnich miesiącach, co skłoniło markę do rozszerzenia oferty. Nowe propozycje mają odpowiadać zarówno na potrzeby gości szukających alternatywy dla kawy, jak i osób preferujących orzeźwiające napoje „to go”.
Kampania promocyjna
Wprowadzeniu nowości towarzyszy kampania pod hasłem „bo lubię napój matchujący z wakacjami”, prowadzona w kanałach social media oraz w punktach własnych Tchibo. Za jej realizację odpowiada agencja Golden Submarine.