Branża hotelarska i gastronomiczna to dziś nie tylko smak, wystrój i obsługa – to także sprawy i nowoczesny proces płatności. eService tom pozwala zrealizować transakcję tam, gdzie tego oczekuje klient, bez zbędnego dodatkowego sprzętu. Terminal na urządzeniu z systemem Android i iOS to przyszłość, którą możesz wprowadzić już teraz.
Coraz mniej osób nosi przy sobie gotówkę, a klienci oczekują możliwości zapłaty kartą, telefonem, zegarkiem czy innym urządzeniem elektronicznym, i to w każdej sytuacji – od stolika zaczynając, po lobby czy przy basenie kończąc.
Dzięki eService tom – terminalowi na twoim urządzeniu z systemem Android i iOS – możesz im to zapewnić bez dodatkowych urządzeń i bez ograniczeń. Dodatkowo, teraz w ramach Programu Polska Bezgotówkowa bezpłatnie przez 12 miesięcy (www.bezgotowki.pl)
Terminal w urządzeniu (Android i iOS) – swoboda w przyjmowaniu płatności
eService tom to nowoczesne rozwiązanie, które zamienia Twój telefon lub tablet w pełnoprawny terminal płatniczy. Wystarczy zainstalować aplikację, aby móc przyjmować płatności:
● kartą (Visa, Mastercard)
● telefonem lub zegarkiem (Google Pay, Apple Pay)
● BLIK-iem zbliżeniowym lub kodowym
● oraz innymi metodami płatności.
Bez żadnych ograniczeń. Aplikacja obsługuje transakcje na dowolną kwotę, w tym te wymagające wprowadzenia PIN-u. Nie musisz się również martwić o kwestie bezpieczeństwa – jest ono na najwyższym poziomie zgodnym z międzynarodowymi standardami płatniczymi.
Wygoda dla Ciebie, kelnerów, recepcjonistów i gości –eService tom to game changer w gastronomii i hotelarstwie
Wyobraź sobie kelnera, który przyjmuje płatność od gościa bez konieczności biegania po terminal – wystarczy jedno urządzenie na którym znajduje się system Android lub iOS. Albo recepcjonistę w hotelu, który obsłuży klienta płacącego zegarkiem podczas zameldowania. Dzięki eService tom:
● płatności można realizować w dowolnym miejscu – przy stoliku, w ogrodzie, na tarasie czy przy basenie hotelowym,
● gość otrzymuje wygodę i szybkość obsługi (pozytywne doświadczenia) a potwierdzenie transakcji może otrzymać SMSem, mailowolub poprzez wyświetlenie kodu QR do ściągnięcia na urządzenie klienta po jego odczytaniu,
● personel pracuje efektywniej i skraca czas transakcji,
● unikasz kolejek przy kasie czy recepcji,
● nie musisz inwestować w tradycyjne terminale dla wszystkich stanowiska.
Integracja z Twoim systemem
Rozwiązanie eService tom umożliwia ponadto integrację z aplikacjami zewnętrznymi – np. systemami sprzedażowymi czy hotelowymi, które wykorzystujesz w swoim obiekcie. Integracja ta może odbywać się zarówno pomiędzy aplikacją do obsługi punktu zainstalowaną na tym samym urządzeniu co eService tom, jak również poprzez chmurę, co jeszcze bardziej uelastycznia możliwości konfiguracji. Oznacza to, iż płatność i zamówienie mogą być obsługiwane w jednym narzędziu, bez konieczności dublowania pracy przy jednoczesnym znacznym przyspieszeniu obsługi klienta w jej końcowym etapie – czyli podczas dokonywaniu płatności.
To elastyczne i mobilne rozwiązanie dla biznesów, które chcą nadążać za oczekiwaniami gości.
Brzmi jak efektywniejsze zarządzanie biznesem? Zgadza się!
Sprawdź więcej i zacznij korzystać z terminala w Twoim urządzeniu z systemem Android lub iOS za 0 złotych przez pierwsze 12 miesięcy w ramach Programu Polski Bezgotówkowej – www.bezgotowki.pl