Pod koniec września br. odbyło się ponowne otwarcie flagowego salonu Pinko w centrum handlowym Westfield Mokotów w Warszawie. To pierwsza i jedyna lokalizacja w Polsce, która prezentuje nowatorski koncept handlowy włoskiej marki, stworzony przez mediolańskie b612 Studio.
Po debiucie w Viareggio, to innowacyjne podejście redefiniuje doświadczenie zakupowe poprzez subtelną interakcję designu wnętrza z ekspozycją witryny, specjalnie zaprojektowane elementy wyposażenia oraz przemyślaną harmonię światła i cienia. Efektem jest wyrafinowana i ponadczasowa przestrzeń, która stawia w centrum uwagi kolekcję marki.
Globalny sukces Pinko
Włoska marka Pinko została założona w 1980 roku przez Pietro Negra oraz jego małżonkę Cristine Rubini. Pinko to marka stworzona z myślą o silnych i niezależnych kobietach świadomych swojego stylu. Produkty Pinko wyróżnia wyjątkowy i eklektyczny styl, podkreślający oryginalność kobiet. Dzięki śmiałym wzorom i fasonom, gwałtownie została doceniona na całym świecie, również w Polsce.
We Włoszech istnieje ponad 400 punktów sprzedaży. Poza granicami, Pinko jest właścicielem 194 sklepów na całym świecie. Natomiast w Polsce Pinko może pochwalić się 12 monomarkowymi sklepami, które znajdują się już m.in. w Warszawie, Katowicach, Wrocławiu, Krakowie czy Gdyni.

GPoland odpowiada z rozwój Pinko w Polsce
Agencja GPoland to jedyny w kraju reprezentant marki Pinko, ale oferta firmy jest o wiele szersza niż pośrednictwo w kontraktacjach. Jako franczyzobiorca monomarkowego sklepu Pinko, otrzymuje się pomoc w doborze odpowiedniej lokalizacji, wsparcie w negocjacjach warunków najmu, projekt i realizację wyposażenia sklepu, narzędzia do rekrutacji pracowników i szkolenia z technik sprzedaży oraz propozycje produktów do optymalnego zagospodarowania, zatowarowania sklepu i wsparcie z zakresu visual merchandisingu. Poprzez świetną znajomość branży modowej i lata doświadczenia GPoland wypracowało sprawdzony system, który umożliwi rozszerzenie działalności Pinko na polskim rynku.
GPoland jest jedną z pierwszych agencji fashion, która stworzyła swój unikatowy model biznesowy. Jest wyłącznym przedstawicielem marek modowych z sektora premium w Polsce. GPoland w swojej ofercie posiada ponad 80 brandów, w tym m.in: Emporio Armani, Liu Jo, Patrizia Pepe, Pinko, Furla, Calvin Klein, Ralph Lauren, Tom Tailor i wiele innych.

1 miesiąc temu





![[RAPORT] Savills: transakcje na rynku nieruchomości komercyjnych warte 2,4 mld euro](https://retailnet.pl/wp-content/uploads/2025/10/park-handlowy2.jpg)
![Dariusz Frużyński, Sportano: jesteśmy gotowi na biznes w klubie “Miliard Plus” [WYWIAD]](https://omnichannelnews.pl/wp-content/uploads/2022/11/sklep-sportano.pl-targowek10.jpg)

