Centrum Serenada w Krakowie pozyskało do współpracy kolejnych najemców, kontynuując swoją strategię rozwoju.
Do grona najemców Serenady dołączyła marka Geek Store, należąca do spółki GG Stores. Nowy sklep powstanie na powierzchni ponad 100 mkw. i będzie oferował produkty znanych producentów, takich jak Xiaomi, Urevo czy Ninetygo. W asortymencie Geek Store nie zabraknie tabletów, telefonów, sprzętu RTV i AGD, fitness oraz różnego rodzaju akcesoriów. Zgodnie z planem lokal zostanie otwarty w czerwcu br. Umowa zakłada 3-letni okres najmu.
Wzmocnienie oferty spożywczo-gastronomicznej
Równolegle poszerza się także segment spożywczo-gastronomiczny Serenady. Centrum rozpoczęło współpracę z Krakowskim Kredensem. W Centrum Serenada Krakowski Kredens zajmie lokal o powierzchni ok. 40 mkw. Umowa najmu obejmuje 5 lat. Sklep ma zostać otwarty w sierpniu tego roku.
– Realizując naszą strategię rozwoju, działamy równolegle w wielu obszarach. Biorąc pod uwagę zarządzanie najmem, z jednej strony koncentrujemy się na rozbudowie segmentów, na które odnotowujemy duże zapotrzebowanie, takich jak m.in. szeroko pojęte multimedia i elektronika. Z drugiej strony cały czas dbamy o uzupełnianie oferty w kategoriach, które już stanowią istotną część naszego tenant mixu, jak segment spożywczo-gastronomiczny zapewniający klientom Serenady dostęp do ok. 20 marek. Nawiązanie współpracy z Geek Store i Krakowskim Kredensem dowodzi, iż takie podejście przynosi efekty. Cieszę się, iż wspólnie z naszymi partnerami biznesowymi możemy oferować klientom Serenady coraz więcej, a z perspektywy rynku stajemy się coraz bardziej konkurencyjni – mówi Grzegorz Latała, Dyrektor Zarządzający Mayland Real Estate.
Gotowi na zmiany
Centrum Serenada znajduje się w północno-wschodniej części Krakowa. Tworzy jedno z najpopularniejszych miejsc zakupowych w regionie. Uzupełnienie jego oferty stanowi Centrum Handlowe Krokus.
– Jesteśmy gotowi na zmiany. Przygotowujemy się do nowych otwarć, które z pewnością zachęcą klientów do odwiedzin i wzmocnią wizerunek Serenady jako miejsca kompleksowych zakupów, usług i spędzania wolnego czasu. Ważne są dla nas atrakcyjność oferty i jej zgodność z najnowszymi trendami, dlatego uważnie przyglądamy się zwyczajom zakupowym klientów i słuchamy ich oczekiwań. Prowadzimy już rozmowy z kolejnymi markami, by jak najlepiej odpowiadać na aktualne potrzeby mieszkańców Krakowa i okolic – dodaje Iwona Sitko, Dyrektor Centrum Serenada.
Strefa oddziaływania Centrum Serenada i sąsiadującego z nim Centrum Handlowego Krokus obejmuje około 495 tys. osób w promieniu 15 minut jazdy samochodem. w tej chwili ofertę obiektu tworzy ponad 150 sklepów, sieci handlowych, punktów usługowych oraz restauracji. Atrakcyjność oferty handlowo-rozrywkowej zwiększa obecność marketu budowlanego OBI, Aquaparku i Multikina. Szeroki wybór sklepów, nowoczesna architektura oraz działania na rzecz lokalnej społeczności sprawiają, iż Centrum Serenada jest jedną z najczęściej i najchętniej wybieranych destynacji zakupowych i miejscem spotkań mieszkańców Krakowa, a jego dynamiczny rozwój tworzy przestrzeń dalszego wzbogacania oferty.