Żabka i woshwosh promują ideę less waste

4 godzin temu

Zamiast do krawca – do Żabki. Sieć, we współpracy z woshwosh, poszerzyła właśnie katalog usług o poprawki krawieckie, umożliwiając m.in. wymianę suwaka w kurtce czy skrócenie spodni. Zlecenie zamawia się online, a paczkę z odzieżą lub tekstyliami do naprawy można nadać i odebrać w dowolnej Żabce, której sieć liczy ponad 12 tysięcy punktów.

Dzięki usłudze ulubione ubrania mogą odzyskać drugie życie. Proces jest szybki i wygodny zarówno dla klientów, jak i obsługi sklepów. Klienci składają zamówienie online, paczkę z odzieżą nadają w wybranym sklepie, a naprawy wykonują profesjonaliści. Zlecenia realizowane są w pracowniach woshwosh i w zakładach krawieckich, które z firmą współpracują. Usługa obejmuje wiele kategorii ubrań i tekstyliów, a przykładowe prace to wymiana suwaka w kurtce, skrócenie spodni lub spódnicy bądź sukienki, a także skrócenie firan.

Konsekwentnie rozwijamy „Wygodne usługi” w Żabce tak, by jeszcze więcej spraw dało się załatwić gwałtownie i przy okazji codziennych zakupów. Rozszerzenie naszej współpracy z woshwosh o naprawy krawieckie to naturalny krok realizacji tej strategii. Zamówienie nadanie paczki w najbliższej Żabce sprawia, iż całość jest wygodna i po drodze. Resztą zajmują się specjaliści – komentuje Przemysław Tomaszewski, Dyrektor ds. Sprzedaży i Rozwoju Usług, Żabka Polska.

Drugie życie ubrań

– Naszą misją jest wydłużanie życia ubrań i edukowanie, iż naprawa to jedna z ważnych form troski o środowisko. Dzięki partnerstwu z Żabką wprowadzamy tę ideę do codzienności – oferując naprawę i czyszczenie obuwia – a teraz również poprawki krawieckie – dostępne na wyciągnięcie ręki – zamawiasz usługę, nadajesz paczkę w pobliskiej Żabce, a my zajmujemy się resztą. To wygoda, która wspiera ideę less waste – dodaje Olga Młynarczyk, Dyrektorka ds. BTC, woshwosh.

Aby skorzystać z poprawek krawieckich, wystarczy złożyć zamówienie online na stronie: woshwosh.zabka.pl wskazując rodzaj odzieży lub tekstyliów do naprawy i opisując oczekiwaną usługę oraz wybrać sklep nadania i odbioru paczki – może to być ten sam punkt lub dwa różne – a następnie opłacić zlecenie w dogodny sposób. Potem pozostaje nadanie paczki w sklepie i odebranie zrealizowanego zamówienia. W podobny sposób cały proces można przeprowadzić również poprzez aplikację Żappka.

Rozwój usług

Poprawki krawieckie to kolejna usługa w Żabce realizowana wspólnie z woshwosh. Dotychczas kooperacja obejmowała obuwie: naprawy, czyszczenie, impregnację, a także pielęgnację skórzanych torebek. kooperacja z woshwosh wpisuje się w realizację długoterminowej strategii Grupy Żabka w obszarze cyrkularności i odpowiedzialnego podejścia do zasobów. Rozszerzenie katalogu usług o poprawki krawieckie to kolejny krok w kierunku tworzenia rozwiązań, które z jednej strony są wygodne dla klientów, a z drugiej – inspirują do bardziej zrównoważonych, codziennych wyborów.

Idź do oryginalnego materiału