Żadna Ekipa, żadne Wojanki. Do Dino wchodzi coś zupełnie innego, ludzie rzucili się kupować
Zdjęcie: sklep
Kilka dni wystarczyło, by przy półkach z napojami w sklepach Dino zaczęły ustawiać się kolejki. Papito Energy – nowy napój sygnowany przez legendę e-sportu Jarosława „pashęBicepsa” Jarząbkowskiego – błyskawicznie przyciągnął uwagę klientów, pokazując, iż wpływ influencerów wciąż przekłada się na realną sprzedaż.

4 godzin temu






![[ANALIZA] CBRE: rynek inwestycji w nieruchomości komercyjne czeka na ożywienie](https://retailnet.pl/wp-content/uploads/2025/10/park-handlowy2.jpg)
![Greenwashing? Nie dla Gen Z. Młodzi konsumenci stawiają na transparentność [BADANIE]](https://omnichannelnews.pl/wp-content/uploads/2025/11/nepi-rockastle-dobre-rzeczy.jpg)