Sieć dyskontów non-food Action osiągnęła znaczący kamień milowy, otwierając swój setny sklep w Czechach. Nowa lokalizacja została uruchomiona w Neratovicach (Neratovica-Byškovice), a osiągnięcie tej liczby w mniej niż pięć lat od debiutu w 2020 roku świadczy o silnym przyjęciu formuły Action przez klientów.
Sklep w Neratovicach zajmuje powierzchnię 750 mkw. i zatrudnia 24 współpracowników.
– To istotny krok w naszych planach rozwoju. Nasz sukces opiera się na zaangażowaniu i lojalności naszych zespołów, z których jesteśmy bardzo dumni – komentuje Jan Štěpánek, dyrektor generalny Action Czech.
Rozwój sieci Action
W I półroczu Action otworzył 125 nowych obiektów i zakończył ten okres z łączną liczbą 3043 sklepów w 13 krajach. Każdego tygodnia średnio 20,2 milionów klientów odwiedza sklepy Action, aby zaopatrzyć się w artykuły codziennego użytku. W Niemczech, w tej chwili drugim co do wielkości rynku Action po Francji, otwarto 600. sklep. Obiekt zlokalizowany jest w Bremie.
W Polsce otwarto 400. sklep Action w Poznaniu. Marka realizuje cel strategiczny polegający na otwieraniu średnio jednego nowego sklepu dziennie, planując łącznie około 370 nowych otwarć do końca 2025 roku.
Firma oficjalnie otworzyła również 16. centrum dystrybucyjne w Europie – pierwsze w Hiszpanii, zlokalizowane w Illescas, trzy lata po debiucie sieci na tym rynku.

7 godzin temu



![Kappahl i Newbie utrzymują wysoki poziom satysfakcji klientów w Polsce [BADANIE]](https://omnichannelnews.pl/wp-content/uploads/2025/12/kappahl-sklep.jpg)


![[RAPORT] JLL: ceny gruntów wspierają rozwój parków handlowych w mniejszych miastach](https://retailnet.pl/wp-content/uploads/2025/10/park-handlowy2.jpg)
