Sprzedaż netto Action w I kw. wzrosła o 17,2% do 3,5 mld euro w porównaniu z analogicznym okresem roku ubiegłego. Wzrost sprzedaży porównywalnej (like-for-like) wyniósł 6,2%. Action średnio otwiera co najmniej jeden sklep dziennie
Zdjęcie: Action w Galerii Młociny
Sprzedaż netto Action w I kw. wzrosła o 17,2% do 3,5 mld euro w porównaniu z analogicznym okresem roku ubiegłego. Wzrost sprzedaży porównywalnej (like-for-like) wyniósł 6,2%.
Sprzedaż netto Action w I kw. wzrosła o 17,2% do 3,5 mld euro w porównaniu z analogicznym okresem roku ubiegłego. Wzrost sprzedaży porównywalnej (like-for-like) wyniósł 6,2%. 






![[RAPORT] Savills: transakcje na rynku nieruchomości komercyjnych warte 2,4 mld euro](https://retailnet.pl/wp-content/uploads/2025/10/park-handlowy2.jpg)
![Dariusz Frużyński, Sportano: jesteśmy gotowi na biznes w klubie “Miliard Plus” [WYWIAD]](https://omnichannelnews.pl/wp-content/uploads/2022/11/sklep-sportano.pl-targowek10.jpg)
