ALDI Polska kładzie bardzo duży nacisk na rozwój swojej sieci placówek – jeszcze w tym roku chce przekroczyć poziom 400 sklepów. Dlatego też na #scf2025fall nie mogło zabraknąć jego reprezentacji. ALDI Polska stawia na ekspansję: 12-osobowa reprezentacja sieci na targach #scf2025fall
Zdjęcie: ALDI, #scf2025fall
ALDI Polska kładzie bardzo duży nacisk na rozwój swojej sieci placówek – jeszcze w tym roku chce przekroczyć poziom 400 sklepów. Dlatego też na #scf2025fall nie mogło zabraknąć jego reprezentacji.
ALDI Polska kładzie bardzo duży nacisk na rozwój swojej sieci placówek – jeszcze w tym roku chce przekroczyć poziom 400 sklepów. Dlatego też na #scf2025fall nie mogło zabraknąć jego reprezentacji. 






![[RAPORT] Savills: transakcje na rynku nieruchomości komercyjnych warte 2,4 mld euro](https://retailnet.pl/wp-content/uploads/2025/10/park-handlowy2.jpg)
![Dariusz Frużyński, Sportano: jesteśmy gotowi na biznes w klubie “Miliard Plus” [WYWIAD]](https://omnichannelnews.pl/wp-content/uploads/2022/11/sklep-sportano.pl-targowek10.jpg)
