Nowe koncepty sklepów to coraz powszechniejszy trend wśród najemców centrów handlowych. Reserved dostrzegł go w Galerii Katowickiej, w której uruchomił swój pierwszy flagowy salon w nowej aranżacji. Apsys: najemcy Galerii Katowickiej stawiają na customer experience
Zdjęcie: Galeria Katowicka
Nowe koncepty sklepów to coraz powszechniejszy trend wśród najemców centrów handlowych. Reserved dostrzegł go w Galerii Katowickiej, w której uruchomił swój pierwszy flagowy salon w nowej aranżacji.
Nowe koncepty sklepów to coraz powszechniejszy trend wśród najemców centrów handlowych. Reserved dostrzegł go w Galerii Katowickiej, w której uruchomił swój pierwszy flagowy salon w nowej aranżacji. 






![[RAPORT] Savills: transakcje na rynku nieruchomości komercyjnych warte 2,4 mld euro](https://retailnet.pl/wp-content/uploads/2025/10/park-handlowy2.jpg)
![Dariusz Frużyński, Sportano: jesteśmy gotowi na biznes w klubie “Miliard Plus” [WYWIAD]](https://omnichannelnews.pl/wp-content/uploads/2022/11/sklep-sportano.pl-targowek10.jpg)
