Wojna cenowa między największymi na rynku dyskontami jest uważana za potrzebną i korzystną dla konsumentów tylko przez 19,3% klientów. 38,7% myśli wręcz odwrotnie, a 42% nie ma zdania na ten temat. [BADANIE] Tylko 19 proc. Polaków ocenia pozytywnie wojnę cenową między dyskontami
Zdjęcie: Lidl
Wojna cenowa między największymi na rynku dyskontami jest uważana za potrzebną i korzystną dla konsumentów tylko przez 19,3% klientów. 38,7% myśli wręcz odwrotnie, a 42% nie ma zdania na ten temat.
Wojna cenowa między największymi na rynku dyskontami jest uważana za potrzebną i korzystną dla konsumentów tylko przez 19,3% klientów. 38,7% myśli wręcz odwrotnie, a 42% nie ma zdania na ten temat. 






![[RAPORT] Savills: transakcje na rynku nieruchomości komercyjnych warte 2,4 mld euro](https://retailnet.pl/wp-content/uploads/2025/10/park-handlowy2.jpg)
![Dariusz Frużyński, Sportano: jesteśmy gotowi na biznes w klubie “Miliard Plus” [WYWIAD]](https://omnichannelnews.pl/wp-content/uploads/2022/11/sklep-sportano.pl-targowek10.jpg)
