Biedronka wysyła do klientów nietypowe SMS-y. To nie oszustwo
Zdjęcie: dyskont logo biedronka
Dyskonty robią, co mogą, aby przyciągnąć do siebie klientów. Czasem ich kroki są tak zaskakujące, iż klienci mogą zacząć obawiać się oszustwa. Tak było i tym razem, kiedy Biedronka postanowiła wysłać tajemnicze wiadomości SMS. Zdania na ich temat są podzielone, to zaskakująca decyzja marketingowa.

6 miesięcy temu






![[RAPORT] Savills: transakcje na rynku nieruchomości komercyjnych warte 2,4 mld euro](https://retailnet.pl/wp-content/uploads/2025/10/park-handlowy2.jpg)
![Dariusz Frużyński, Sportano: jesteśmy gotowi na biznes w klubie “Miliard Plus” [WYWIAD]](https://omnichannelnews.pl/wp-content/uploads/2022/11/sklep-sportano.pl-targowek10.jpg)
