Ekologia, wygoda i... lajki. Jakich opakowań tak naprawdę chcą konsumenci?
Zdjęcie: Duża część konsumentów jest w stanie wybierać ekologicznie zapakowane produkty, nawet jeśli są one droższe (fot. Shutterstock)
Oczekiwania konsumentów to jedna z trzech najpotężniejszych sił kształtujących rynek opakowań. W czym producenci i sieci handlowe powinni serwować klientom żywność, napoje czy kosmetyki, żeby trafić w ich potrzeby?

5 miesięcy temu







![[RAPORT] Savills: transakcje na rynku nieruchomości komercyjnych warte 2,4 mld euro](https://retailnet.pl/wp-content/uploads/2025/10/park-handlowy2.jpg)
![Dariusz Frużyński, Sportano: jesteśmy gotowi na biznes w klubie “Miliard Plus” [WYWIAD]](https://omnichannelnews.pl/wp-content/uploads/2022/11/sklep-sportano.pl-targowek10.jpg)