Centra Designer Outlet wpisały działania na rzecz przyrody w swoje DNA. W trakcie akcji „Sadzonka za ubranie” zebrano rekordowe ponad 6000 kg niechcianych ubrań. ESG: rekordowy wynik proekologicznej akcji w centrach Designer Outlet
Zdjęcie: Designer Outlet Warszawa
Centra Designer Outlet wpisały działania na rzecz przyrody w swoje DNA. W trakcie akcji „Sadzonka za ubranie” zebrano rekordowe ponad 6000 kg niechcianych ubrań.
Centra Designer Outlet wpisały działania na rzecz przyrody w swoje DNA. W trakcie akcji „Sadzonka za ubranie” zebrano rekordowe ponad 6000 kg niechcianych ubrań. 






![[RAPORT] Savills: transakcje na rynku nieruchomości komercyjnych warte 2,4 mld euro](https://retailnet.pl/wp-content/uploads/2025/10/park-handlowy2.jpg)
![Dariusz Frużyński, Sportano: jesteśmy gotowi na biznes w klubie “Miliard Plus” [WYWIAD]](https://omnichannelnews.pl/wp-content/uploads/2022/11/sklep-sportano.pl-targowek10.jpg)
