Po okresie pandemicznego zastoju centra handlowe wracają do swojej pierwotnej idei: mają być nie tylko miejscem zakupów, ale również przestrzenią spędzania czasu - stwierdziła Ewa Derlatka-Chilewicz. Ewa Derlatka-Chilewicz, Cushman & Wakefield: centra handlowe znowu przyciągają klientów
Zdjęcie: Ewa Derlatka-Chilewicz, C & W
Po okresie pandemicznego zastoju centra handlowe wracają do swojej pierwotnej idei: mają być nie tylko miejscem zakupów, ale również przestrzenią spędzania czasu - stwierdziła Ewa Derlatka-Chilewicz.
Po okresie pandemicznego zastoju centra handlowe wracają do swojej pierwotnej idei: mają być nie tylko miejscem zakupów, ale również przestrzenią spędzania czasu - stwierdziła Ewa Derlatka-Chilewicz. 






![[RAPORT] Savills: transakcje na rynku nieruchomości komercyjnych warte 2,4 mld euro](https://retailnet.pl/wp-content/uploads/2025/10/park-handlowy2.jpg)
![Dariusz Frużyński, Sportano: jesteśmy gotowi na biznes w klubie “Miliard Plus” [WYWIAD]](https://omnichannelnews.pl/wp-content/uploads/2022/11/sklep-sportano.pl-targowek10.jpg)
