Gang pluszaków idzie w odstawkę? Biedronka daje nagrody dorosłym w „Biedromanii”
Zdjęcie: Nagrody w Biedromanii zamiast ganglu pluszaków z Biedronki (fot. Biedronka + Magdalena Stosio-Róg)
Biedronka chce zachęcić do korzystania z programu lojalnościowego dorosłych klientów. A iż nie każdy z nich widzi sens w zbieraniu pluszowych maskotek, to sieć handlowa w zamian za zebrane punkty przyznaje nagrody w ramach akcji „Biedromania”. Jakie nagrody najczęściej wybierają dorośli klienci?

1 miesiąc temu






![[RAPORT] Savills: transakcje na rynku nieruchomości komercyjnych warte 2,4 mld euro](https://retailnet.pl/wp-content/uploads/2025/10/park-handlowy2.jpg)
![Dariusz Frużyński, Sportano: jesteśmy gotowi na biznes w klubie “Miliard Plus” [WYWIAD]](https://omnichannelnews.pl/wp-content/uploads/2022/11/sklep-sportano.pl-targowek10.jpg)
