Wiosną 2025 roku marka Grycan otworzyła trzy zmodernizowane lodziarnio-kawiarnie. Lokale Grycan w nowym standardzie to miejsca spotkań i celebracji chwil, których wystrój wnętrz łączy przywiązanie do tradycji i najwyższej jakości z nowoczesną aranżacją. W menu obok lodów, deserów lodowych, tortów, ciast i ciastek znajduje się rozbudowana oferta kaw, do której nawiązuje nowe logo Grycan Café.
Rewitalizacja to element długofalowej strategii marki Grycan, która dąży do dalszego rozwoju na rynku gastronomicznym w Polsce. W 2024 i 2025 roku Grycan zmodernizował ponad 20 punktów, m.in.: w Warszawie, Łodzi, Gliwicach, Wrocławiu, Gdańsku i w Krakowie, a ostatnio w Piotrkowie Trybunalskim (CH Focus Mall), Nowym Sączu (CH Trzy Korony ) i Częstochowie (Galeria Jurajska). Na najbliższe miesiące planowane są kolejne otwarcia.
– Zależy nam, aby nasi Goście czuli się u nas jak najlepiej i spędzali czas w komfortowej, nowoczesnej atmosferze. Dlatego nasze nowe lodziarnio-kawiarnie łączą elegancję, przytulny klimat i współczesny design, a menu pozostało bogatsze i pełne inspirujących smaków. Stawiamy na wyjątkowe doznania – od wyśmienitych lodów i deserów po sezonowe nowości i doskonałą kawę, idealną na każdą porę dnia – mówi Małgorzata Grycan, współwłaścicielka sieci.

Modernizacja sieci
W zrewitalizowanych lodziarnio-kawiarniach dominują jasne, ciepłe barwy, a elementy drewniane połączone są z dodatkiem eleganckiego kamienia. Subtelne kolory kontrastują z klasyczną czernią, która podkreśla elegancki, kawiarniany charakter tego miejsca. istotną rolę oferty kawowej odzwierciedla nowe logo Grycan Café wyeksponowane nad ladą. Nowoczesne ekrany i menuboardy prezentują bogate menu. Strefowa aranżacja i klasyczny design zapewniają Gościom bardziej intymną atmosferę i zachęcają do dłuższego spędzania czasu z najbliższymi. Duże znaczenie mają wygodne fotele, zielone rośliny oraz unikalny neon „Kochamy Desery”. Nie zabrakło też elementów nawiązujących do rodzinnej historii, jak archiwalne zdjęcia rodziny Grycanów. To połączenie ponadczasowego stylu z nowoczesnością galerii handlowych.
Pierwsza lodziarnio-kawiarnia Grycan w nowym standardzie została otwarta w 2023 roku w CH Promenada w Warszawie. Lokale w odświeżonej odsłonie będą pojawiały się systematycznie, zarówno w nowych lokalizacjach, jak i w ramach rewitalizacji istniejących punktów.

5 miesięcy temu






![[RAPORT] Savills: transakcje na rynku nieruchomości komercyjnych warte 2,4 mld euro](https://retailnet.pl/wp-content/uploads/2025/10/park-handlowy2.jpg)
![Dariusz Frużyński, Sportano: jesteśmy gotowi na biznes w klubie “Miliard Plus” [WYWIAD]](https://omnichannelnews.pl/wp-content/uploads/2022/11/sklep-sportano.pl-targowek10.jpg)
