Przy coraz większej liczbie lokali z opcją Drive Thru montowane są szybkie ładowarki samochodowe. To kolejny krok KFC w kierunku zrównoważonego rozwoju i ekologicznych rozwiązań.
KFC konsekwentnie rozwija infrastrukturę ładowarek samochodowych, dostosowując swoje lokalizacje do potrzeb nowoczesnych kierowców. Restauracje z opcją Drive Thru, usytuowane w kluczowych punktach miast oraz przy trasach wylotowych, stają się naturalnym wyborem dla osób w podróży. Montowane przy nich szybkie ładowarki pozwalają na efektywne uzupełnienie energii w samochodzie, a w tym czasie goście mogą skorzystać z wygodnej i przyjaznej przestrzeni restauracyjnej.
Z dbałości o planetę
Rozwój infrastruktury ładowania aut elektrycznych to kolejny krok KFC w kierunku bardziej ekologicznych rozwiązań. Marka od lat angażuje się w działania na rzecz zrównoważonego rozwoju, obejmujące zarówno ograniczanie marnowania żywności, jak i wdrażanie ekologicznych opakowań. Od 2017 roku KFC uczestniczy w programie Harvest, w ramach którego przekazuje nadwyżki żywności do organizacji dobroczynnych. Dzięki współpracy z Bankami Żywności, produkty trafiają do potrzebujących w lokalnych społecznościach. Co miesiąc KFC zapobiega zmarnowaniu kilkunastu ton jedzenia, co wpisuje się w misję marki, by działać odpowiedzialnie wobec środowiska i społeczeństwa. KFC konsekwentnie ogranicza także ilość plastiku w swoich restauracjach, stawiając na bardziej zrównoważone alternatywy.

Większość opakowań wykorzystywanych w restauracjach KFC aż w 50 proc. pochodzi z recyklingu. W te ekologiczne opakowania pakowane są m.in. chrupiące kawałki kurczaka, big boxy, zestawy dla dzieci i frytki, a chrupiące i świeże dania można zjadać przy użyciu drewnianych sztućców. Plastikowe słomki czy wieczka do gorących napojów są dostępne wyłącznie w Drive Thru, w dostawie oraz na wyraźne życzenie gościa w restauracji. KFC dba także o to, by papierowe owijki do wrapów i burgerów były pozbawione chemicznej warstwy tłuszczo-szczelnej, co czyni ich produkcję bardziej przyjazną dla środowiska. Dodatkowo, kartoniki do frytek i innych produktów nie są sztucznie wybielane i posiadają certyfikat FSC, który potwierdza, iż drewno wykorzystane do ich produkcji pochodzi ze zrównoważonych źródeł.

5 miesięcy temu







![[RAPORT] Savills: transakcje na rynku nieruchomości komercyjnych warte 2,4 mld euro](https://retailnet.pl/wp-content/uploads/2025/10/park-handlowy2.jpg)
![Dariusz Frużyński, Sportano: jesteśmy gotowi na biznes w klubie “Miliard Plus” [WYWIAD]](https://omnichannelnews.pl/wp-content/uploads/2022/11/sklep-sportano.pl-targowek10.jpg)