Klienci nie chcą już tylko rabatów. Nowe oblicze lojalności w handlu
Zdjęcie: Nowa lojalność klientów. Dlaczego rabaty już nie wystarczają? (fot. Lagardere Travel Retail Polska)
Tradycyjne programy lojalnościowe oparte wyłącznie na zniżkach przestają spełniać oczekiwania konsumentów. Coraz więcej Polaków oczekuje od marek doświadczeń, które wykraczają poza standardowe promocje. Co tak naprawdę decyduje dziś o lojalności klienta i jakie wyzwania stoją przed firmami?

1 miesiąc temu






![[RAPORT] Savills: transakcje na rynku nieruchomości komercyjnych warte 2,4 mld euro](https://retailnet.pl/wp-content/uploads/2025/10/park-handlowy2.jpg)
![Dariusz Frużyński, Sportano: jesteśmy gotowi na biznes w klubie “Miliard Plus” [WYWIAD]](https://omnichannelnews.pl/wp-content/uploads/2022/11/sklep-sportano.pl-targowek10.jpg)
