Kosmetyczny gigant zaskakuje Polaków. Pierwsze stoisko już otwarte, rusza ekspansja
Zdjęcie: kosmetyki
Choć przez lata stawiał na sprzedaż katalogową, dziś sięga po zupełnie nowy model. Kultowa marka kosmetyczna zdecydowała się na fizyczne punkty sprzedaży, a pierwszy z nich już znalazł się na mapie Polski. Czy taka forma zakupów spodoba się klientom równie mocno, jak klasyczne rozwiązanie? Przedstawiamy szczegóły.

5 miesięcy temu






![[RAPORT] Savills: transakcje na rynku nieruchomości komercyjnych warte 2,4 mld euro](https://retailnet.pl/wp-content/uploads/2025/10/park-handlowy2.jpg)
![Dariusz Frużyński, Sportano: jesteśmy gotowi na biznes w klubie “Miliard Plus” [WYWIAD]](https://omnichannelnews.pl/wp-content/uploads/2022/11/sklep-sportano.pl-targowek10.jpg)
