Labubu to już przeszłość. Do Polski wkracza nowy hit, rodzice powinni szykować portfele
Zdjęcie: Labubu, Wakuku
Świat kolekcjonerskich maskotek stał się areną bezlitosnej rywalizacji. Po globalnym sukcesie pewnej kultowej zabawki na horyzoncie pojawił się nowy konkurent, który zdobywa rzesze fanów i nie zamierza zwalniać. Czy to początek wielkiej rewolucji na rynku? Trend ten zaczyna docierać także do Polski, co może zmienić sposób, w jaki patrzymy na zabawki. Eksperci ostrzegają: to dopiero początek gorącego wyścigu.

1 miesiąc temu






![[RAPORT] Savills: transakcje na rynku nieruchomości komercyjnych warte 2,4 mld euro](https://retailnet.pl/wp-content/uploads/2025/10/park-handlowy2.jpg)
![Dariusz Frużyński, Sportano: jesteśmy gotowi na biznes w klubie “Miliard Plus” [WYWIAD]](https://omnichannelnews.pl/wp-content/uploads/2022/11/sklep-sportano.pl-targowek10.jpg)
