Jeszcze dekadę temu luksus kojarzył się przede wszystkim z ekskluzywnością, niedostępnością i materialnymi symbolami statusu. Dziś zarówno globalne, jak i polskie marki luksusowe redefiniują swoje podejście, stawiając na personalizację, doświadczenia i nowoczesne technologie. Klienci oczekują już nie tylko najwyższej jakości produktów, ale przede wszystkim wyjątkowych, angażujących przeżyć – zarówno online, jak i offline.
Luksus na nowo: Personalizacja, technologia i doświadczenie – jak zmienia się rynek dóbr luksusowych w Polsce i na świecie

- Strona główna
- Finanse i gospodarka
- Luksus na nowo: Personalizacja, technologia i doświadczenie – jak zmienia się rynek dóbr luksusowych w Polsce i na świecie
Powiązane
Perspektywy dla polskiego handlu wciąż pesymistyczne
1 godzina temu
ZBP: podwyżka CIT uderzy w banki we wrażliwym czasie
2 godzin temu
Polecane
Aryna Sabalenka zaszalała. Tak spędza czas przed US Open
2 godzin temu
Tyle może zarobić Świątek na US Open. Szczęka opada!
3 godzin temu
MŚ: Niepewny początek faworytek. Później była demolka
3 godzin temu