Marietta Stefaniak, Cedrob Foods: Dla nas liczy się każdy możliwy punkt dotarcia do konsumenta [WYWIAD]
Zdjęcie: Marietta Stefaniak, członek zarządu ds. strategii i rozwoju w Cedrob Foods (fot. materiały prasowe)
Branże mięsną dotyka dziś wiele problemów. Są to m.in. ograniczona dostępność surowca, do której potężną cegłę dokłada ptasia grypa, rosnące koszty związane z drogą energią i rosnącymi cenami transportu. A wymagania klientów tylko rosną. O tym jak Cedrob Foods radzi sobie z tymi problemami oraz wymaganiami konsumentów porozmawialiśmy z Mariettą Stefaniak, wiceprezes zarządu ds. strategii i rozwoju.

5 miesięcy temu







![[RAPORT] Savills: transakcje na rynku nieruchomości komercyjnych warte 2,4 mld euro](https://retailnet.pl/wp-content/uploads/2025/10/park-handlowy2.jpg)
![Dariusz Frużyński, Sportano: jesteśmy gotowi na biznes w klubie “Miliard Plus” [WYWIAD]](https://omnichannelnews.pl/wp-content/uploads/2022/11/sklep-sportano.pl-targowek10.jpg)