Marketplace SHEIN dostępny dla polskich marek

1 tydzień temu

SHEIN, globalny producent mody i produktów lifestyle’owych, rozszerza zintegrowaną platformę SHEIN Marketplace dla polskich marek i detalistów, oferując możliwość dotarcia do ponad 100 milionów konsumentów na różnych rynkach w Europie za pośrednictwem platformy SHEIN.

Polskie marki i detaliści mogą od dzisiaj ubiegać się o umieszczenie swoich produktów na platformie sprzedażowej SHEIN. Aby wspierać ich działania, SHEIN nawiązał współpracę z dwoma polskimi dostawcami rozwiązań e-commerce. BaseLinker oferuje kompletny system operacyjny umożliwiający sprzedaż, przetwarzanie i wysyłkę produktów zarówno w Polsce, jak i na całym świecie. Realizuje to dzięki zaawansowanej automatyzacji i integracji. Drugim partnerem jest Olimp Marketplace. Wspiera on realizację całego procesu sprzedaży – od kompleksowego zarządzania operacyjnego sklepem po organizację logistyki.

Celem tych partnerstw jest umożliwienie polskim firmom — zwłaszcza małym i średnim przedsiębiorstwom oraz sprzedawcom stacjonarnym, którzy dopiero wchodzą w świat e-commerce — rozwinięcia działalności online na platformie SHEIN, choćby jeżeli nie dysponują własnym zapleczem technologicznym.

Polska kluczowym rynkiem dla SHEIN

Marketplace jest elementem zaangażowania SHEIN we wsparcie przedsiębiorczości, umożliwiając polskim firmom dostęp do rynków międzynarodowych i wspierając rozwój gospodarki regionalnej. Dołączając do SHEIN Marketplace, polscy producenci i dostawcy zyskają możliwość poszerzenia swoich kanałów sprzedaży, korzystając z zasobów platformy. Sprzedawcy będą także mogli usprawnić proces dostawy produktów oraz zyskać większą widoczność dzięki globalnym kampaniom marketingowym SHEIN i obecności w mediach społecznościowych.

– Naszym priorytetem jest zapewnienie wyjątkowych doświadczeń zakupowych, równocześnie wspierając rozwój lokalnych przedsiębiorstw w Polsce. Otwierając nasz Marketplace dla polskich sprzedawców, nie tylko poszerzamy naszą ofertę produktową, ale również wspieramy lokalnych przedsiębiorców w rozwoju ich biznesów oraz umożliwiamy im dotarcie do milionów nowych klientów w całej Europie – mówi Christina Fontana, Starszy Dyrektor ds. Operacyjnych Marki EMEA w SHEIN.

Polska jest kluczowym rynkiem dla SHEIN zarówno w Europie, jak i na świecie. Cieszymy się, iż możemy przyczyniać się do rozwoju polskiej gospodarki. Dzięki otwarciu Marketplace na polskie marki i detalistów, z euforią wspieramy dynamiczną branżę retail w Polsce i liczymy na dalsze budowanie długoterminowych partnerstw, które przyniosą korzyści zarówno sprzedawcom, jak i konsumentom – powiedział podczas trwającego Europejskiego Kongresu Gospodarczego w Katowicach Peter Pernot-Day, Dyrektor ds. Strategicznych i Korporacyjnych na Amerykę Północną i Europę w SHEIN.

Zalety inwestowania w Polsce

SHEIN stale wzmacnia swoją pozycję w Polsce, która pełni funkcję europejskiego centrum logistycznego. Sieć dziewięciu magazynów w pobliżu Wrocławia jest podstawą regionalnej działalności marki. Do końca 2024 roku centrum stworzyło ponad 3000 miejsc pracy, wspierając rozwój gospodarczy i tworząc znaczące możliwości zatrudnienia dla lokalnych społeczności. SHEIN planuje w nadchodzących latach dalsze rozszerzenie swojej działalności w Polsce i w całej Europie.

– Istotne jest, aby globalne firmy dostrzegały zalety inwestycyjne Polski i decydowały się na prowadzenie działalności w naszym kraju. Ich obecność będzie miała pozytywny wpływ na rozwój gospodarczy oraz umożliwi współpracę z małymi i średnimi przedsiębiorstwami. Uważam, iż polscy przedsiębiorcy mają potencjał do sprzedaży swoich produktów zagranicą. Dzięki takiej współpracy zyskują nie tylko nowe szanse biznesowe, ale także zdobywają cenne doświadczenie poza polskim rynkiem – mówi Marek Pasztetnik, pełnomocnik zarządu Pracodawców RP ds. rozwoju regionów.

Idź do oryginalnego materiału