W pierwszej połowie br. Grupa VRG osiągnęła sprzedaż w wysokości 671,20 mln zł, o 8,4% wyższą niż w roku poprzednim. Korzystne dynamiki sprzedaży notowano zarówno w kanale online, jak i offline. Mateusz Kolański, VRG: wyniki kolejnego kwartału potwierdzają słuszność obranego kierunku
Zdjęcie: Mateusz Kolasiński, VRG
W pierwszej połowie br. Grupa VRG osiągnęła sprzedaż w wysokości 671,20 mln zł, o 8,4% wyższą niż w roku poprzednim. Korzystne dynamiki sprzedaży notowano zarówno w kanale online, jak i offline.
W pierwszej połowie br. Grupa VRG osiągnęła sprzedaż w wysokości 671,20 mln zł, o 8,4% wyższą niż w roku poprzednim. Korzystne dynamiki sprzedaży notowano zarówno w kanale online, jak i offline. 





![[RAPORT] Savills: transakcje na rynku nieruchomości komercyjnych warte 2,4 mld euro](https://retailnet.pl/wp-content/uploads/2025/10/park-handlowy2.jpg)
![Dariusz Frużyński, Sportano: jesteśmy gotowi na biznes w klubie “Miliard Plus” [WYWIAD]](https://omnichannelnews.pl/wp-content/uploads/2022/11/sklep-sportano.pl-targowek10.jpg)

