McDonald’s odkrył karty. Szykują się zmiany w cenniku. To odpowiedź na oczekiwania klientów
Zdjęcie: McDonald's
McDonald’s zapowiada wprowadzenie zmian w cenniku, które mają przyciągnąć klientów. Sieć stawia na przystępność cenową, by zwiększyć dostępność swoich popularnych produktów wśród osób o niższych dochodach. W planach znajdują się promocje obejmujące zestawy najczęściej kupowane przez konsumentów. Kultowe kanapki będą niedługo łatwiej dostępne dla szerokiego grona osób, co ma wzmocnić wizerunek największej sieci fast foodów na świecie.

2 miesięcy temu






![[RAPORT] Savills: transakcje na rynku nieruchomości komercyjnych warte 2,4 mld euro](https://retailnet.pl/wp-content/uploads/2025/10/park-handlowy2.jpg)
![Dariusz Frużyński, Sportano: jesteśmy gotowi na biznes w klubie “Miliard Plus” [WYWIAD]](https://omnichannelnews.pl/wp-content/uploads/2022/11/sklep-sportano.pl-targowek10.jpg)
