Młodzi Polacy robią codzienne zakupy w Lidlu i Biedronce. Dyskonty bezkonkurencyjne
Zdjęcie: Młodzi Polacy najczęściej robią codzienne zakupy w dyskontach (fot. Shutterstock/zdjęcie ilustracyjne)
Dyskonty, czyli takie sieci jak Lidl czy Biedronka, dominują w codziennych wyborach zakupowych młodych Polaków - wynika z badania UCE Research i Hybrid Europe. Aż 63,3 proc. osób w wieku 18-25 lat wskazuje właśnie sklepy tego formatu jako miejsce najczęstszych bieżących zakupów. Najczęściej są to mieszkańcy dużych miast, dysponujący miesięcznym dochodem netto w wysokości 1000–2999 zł. Inne formaty handlowe wypadają znacznie słabiej.

1 miesiąc temu






![[RAPORT] Savills: transakcje na rynku nieruchomości komercyjnych warte 2,4 mld euro](https://retailnet.pl/wp-content/uploads/2025/10/park-handlowy2.jpg)
![Dariusz Frużyński, Sportano: jesteśmy gotowi na biznes w klubie “Miliard Plus” [WYWIAD]](https://omnichannelnews.pl/wp-content/uploads/2022/11/sklep-sportano.pl-targowek10.jpg)
