Najwyższą satysfakcję z wykorzystania AI zanotowano w sektorze handlowym [BADANIE]
Zdjęcie: Handel liderem satysfakcji z wdrożeń AI. Wyniki badania mówią jasno (fot. Shutterstock)
Wyniki najnowszego badania Lenovo pokazują znaczące różnice w podejściu do sztucznej inteligencji w poszczególnych sektorach gospodarki. Handel wyróżnia się najwyższym poziomem satysfakcji z wdrożeń, podczas gdy bankowość i finanse zachowują ostrożność. Skąd taka ostrożność?

1 miesiąc temu






![[RAPORT] Savills: transakcje na rynku nieruchomości komercyjnych warte 2,4 mld euro](https://retailnet.pl/wp-content/uploads/2025/10/park-handlowy2.jpg)
![Dariusz Frużyński, Sportano: jesteśmy gotowi na biznes w klubie “Miliard Plus” [WYWIAD]](https://omnichannelnews.pl/wp-content/uploads/2022/11/sklep-sportano.pl-targowek10.jpg)
