NEINVER uruchamia w maju wiosenną edycję Jungle Night w pięciu centrach outletowych FACTORY. Jungle Night jest uznawane za największe i najbardziej wpływowe wydarzenie sprzedażowe branży outletowej w kraju, napędzające sprzedaż partnerom handlowym, generując rekordowy ruch klientów, zwiększoną konwersję oraz znaczące wzrosty sprzedaży w krótkim czasie.
To wyjątkowe wydarzenie jest częścią paneuropejskiej akcji, prowadzonej przez NEINVER w sześciu krajach, w których działa grupa. Jungle Night odbywa się dwa razy w roku, oferując klientom unikalne doświadczenia: wieczór zakupów w wydłużonych godzinach, podczas którego ceny outletowe zyskują rabaty w wysokości 50%.
W Polsce Jungle Night konsekwentnie przewyższa inne akcje promocyjne, wzmacniając wyniki marek obecnych w outletach FACTORY i przyciągając konsumentów z różnych regionów. Klienci podróżują nie tylko z Warszawy, Poznania, Krakowa i Gliwic, ale także z bardziej odległych miast i miasteczek w całych województwach.
– Jungle Night stało się wydarzeniem handlowym o dużym znaczeniu, tworzącym wspólną wartość zarówno dla naszych partnerów – marek obecnych w FACTORY, klientów, jak i samych centrów. To wydarzenie zwiększające rozpoznawalność uczestniczących sklepów, tworzące poczucie lojalności wśród konsumentów, a także bijące rekordy sprzedaży oraz frekwencji – mówi Klaudia Czyżak-Janyszko, Retail Manager NEINVER w Polsce i Niemczech. – Zakupy w outletach to między innymi emocje związane z odkrywaniem okazji i ekscytacją towarzyszącą zdobywaniu dobrych ofert. Jungle Night podnosi tę atmosferę na jeszcze wyższy poziom – dodaje Klaudia Czyżak-Janyszko.
Sprawdzony w działaniu format sprzedażowy
Od godziny 16:00 do 22:00, Jungle Night oferuje klientom dodatkowe 50% zniżki na ceny outletowe w sklepach uczestniczących w akcji. Każde centrum outletowe FACTORY wydłuża w tym dniu godziny otwarcia. Zasady Jungle Night są proste: albo minimalna kwota wydatków, albo zakup dwóch lub więcej towarów. Decyduje o tym indywidualnie każda z marek.
W poprzednich edycjach, najemcy biorący udział w Jungle Night odnotowywali wzrosty wartości sprzedaży przekraczające 100%, a niektóre lokalizacje osiągały najwyższy dzienny obrót w roku. Wysoka frekwencja oraz mocne wskaźniki konwersji podkreślają rosnące znaczenie tego wydarzenia w polskim kalendarzu handlowym.
Energia wydarzenia: harmonogram i doświadczenia kupujących
Wiosenna edycja Jungle Night odbędzie się w dwa majowe czwartki – 8 maja w FACTORY Ursus w Warszawie oraz w FACTORY Kraków, natomiast 15 maja w FACTORY Poznań, FACTORY Gliwice i warszawskim FACTORY Annopol. Lista marek, biorących udział w akcji, zostanie upubliczniona na pięć dni przez każdym z finałów na stronach internetowych FACTORY.
Wzmocnieniu doświadczeń, budowaniu energetycznej atmosfery wydarzenia, a także wydłużeniu czasu przebywania podczas Jungle Night służyć ma również wystrój w stylu dżungli we wszystkich outletach FACTORY oraz występy DJ-ów na żywo. Plakat tegorocznej, wiosennej edycji Jungle Night przygotowała artystka – ilustratorka Karolina Lubaszko. W ramach realizacji strategii zaangażowania, kupujący, którzy przedstawią paragon podczas wydarzenia, mogą odebrać limitowaną edycję plakatu. Subskrybenci newslettera otrzymają wersję cyfrową przeznaczoną do druku.