Nhood Services Poland rozwija usługi marketingu operacyjnego

4 godzin temu

Firma Nhood Services Poland, która zapewnia kompleksowe usługi i rozwiązania dla branży nieruchomości komercyjnych, rozwija ofertę usług marketingu operacyjnego dla właścicieli obiektów handlowych. We wrześniu zespół Nhood Services Poland wprowadził w 22 Centrach Handlowych Auchan nową linię kreatywną „Co tylko chcesz”, która wesprze pozycjonowanie obiektów jako przyjaznych miejsc z bogatą ofertą handlową.

W ramach kompleksowych usług linii Property and Asset Services zespół Nhood Services Poland oferuje właścicielom nieruchomości wsparcie w obszarze marketingu operacyjnego. Wykorzystując swoje wieloletnie doświadczenie w branży, zespół Nhood Services Poland konsekwentnie buduje wizerunek centrów handlowych Ceetrus Polska.

Kompleksowe wsparcie marketingowe z akcentem na lokalny charakter obiektów

Wielokierunkowe podejście do budowania wizerunku zarządzanych centrów i galerii handlowych obejmuje, m.in. opracowanie i realizację strategii marketingu operacyjnego, planów komunikacji, tworzenie angażującego programu eventów i aktywacji klientów, obecność w mediach społecznościowych oraz realizację programów lojalnościowych.

Przygotowując strategię i plan działań marketingowych, zespół Nhood Services Poland uwzględnia indywidualną charakterystykę obiektów oraz ich lokalny charakter.

Za realizację działań marketingowych dla 22 Centrów Handlowych Auchan w całej Polsce oraz krakowskiej Galerii Bronowice i Galerii Łomianki odpowiada 6-osobowy zespół marketingu operacyjnego, kierowany przez Agnieszkę Wrońską.

Nowa kampania wizerunkowa Centrów Handlowych Auchan

We wrześniu zespół Nhood Services Poland rozpoczął nową kampanię wizerunkową dla 22 Centrów Handlowych Auchan, która ma za zadanie podkreślić mocne strony oferty obiektów dla lokalnych społeczności i wesprzeć budowanie przekazu, który pozwoli tym miejscom wyróżnić się na rynku.

Nowa linia kreatywna z hasłem „Co tylko chcesz” akcentuje bogatą ofertę każdego z centrów handlowych, która łączy wiele funkcji – od oferty najemców z licznych kategorii, jak moda, uroda, produkty wyposażenia wnętrz, elektronika, codzienne usługi, dużego operatora spożywczego, a także przestrzeń do spędzania czasu, aż po atrakcyjne wydarzenia.

Wyzwaniem w przygotowaniu nowej linii kreatywnej było stworzenie koncepcji prostej, pojemnej i emocjonalnej, a jednocześnie pozwalającej spojrzeć na Centra Handlowe Auchan na nowo.

– Zależało nam na platformie, która nie tylko komunikuje wartości marki, ale też porusza emocje. Inspiracją była codzienność klientów – ich potrzeby, zachcianki i małe sprawy do załatwienia, ale też oczekiwania wobec centrum: wygoda, akceptacja i dobrze spędzony czas. Z tego powstało Co tylko chcesz – zaproszenie do wizyty w centrum handlowym i korzystania z oferty po swojemu, na luzie. Nowa komunikacja wpisuje się w archetyp marki „Przyjaciela”. Tak jak najlepszy przyjaciel, Centrum Handlowe Auchan rozumie potrzeby, nie ocenia i potrafi rozpieszczać – także dzięki ofercie najemców w pasażu handlowym. To przyjaciel, który zawsze jest blisko i daje wybór bez presji – podsumowuje Agnieszka Wrońska, dyrektor marketingu operacyjnego Nhood Services Poland.

Kreacje będą wykorzystywane we wszystkich kanałach komunikacji zarządzanych obiektów. Pierwsze materiały stworzone w oparciu o nową linię zostały opublikowane 20 września.

Idź do oryginalnego materiału