Niemiecka sieciówka rozpycha się w Polsce. Nowy format sklepów zaskoczy konsumentów
Zdjęcie: zakupy
Kolejny niemiecki dyskont rozkręca działalność na terenie Polski. Oferuje produkty niezwiązane z żywnością, a mowa głównie o odzieży damskiej, męskiej oraz dziecięcej, artykułach gospodarstwa domowego, dekoracjach, akcesoriach do kuchni czy zabawek. Według najnowszych doniesień, sieć zamierza wprowadzić w polskich miastach nowy format sklepów, ale to nie wszystko. Pojawi się choćby 200 kolejnych placówek.

5 miesięcy temu






![[RAPORT] Savills: transakcje na rynku nieruchomości komercyjnych warte 2,4 mld euro](https://retailnet.pl/wp-content/uploads/2025/10/park-handlowy2.jpg)
![Dariusz Frużyński, Sportano: jesteśmy gotowi na biznes w klubie “Miliard Plus” [WYWIAD]](https://omnichannelnews.pl/wp-content/uploads/2022/11/sklep-sportano.pl-targowek10.jpg)
