"Nowa" Grupa Pepco pokazała wyniki. Czy zmieniona strategia się sprawdza?
Zdjęcie: Sklep Pepco w CH Wola Park w Warszawie (fot. wiadomoscihandlowe.pl/MG)
"Nowa" Grupa Pepco - już z wyłączeniem sprzedanej sieci Poundland - ujawniła wstępne wyniki operacyjne przed zaplanowaną na 10 grudnia publikacją pełnych wyników finansowych za rok obrotowy 2025. Przychody nowej grupy za okres 51 tygodni zakończony 21 września wzrosły o 8,8 proc. przy zachowaniu stałych kursów walutowych, napędzane otwarciami nowych sklepów oraz wzrostem przychodów LfL marki Pepco w tym samym okresie o 2,7 proc.

1 miesiąc temu






![[RAPORT] Savills: transakcje na rynku nieruchomości komercyjnych warte 2,4 mld euro](https://retailnet.pl/wp-content/uploads/2025/10/park-handlowy2.jpg)
![Dariusz Frużyński, Sportano: jesteśmy gotowi na biznes w klubie “Miliard Plus” [WYWIAD]](https://omnichannelnews.pl/wp-content/uploads/2022/11/sklep-sportano.pl-targowek10.jpg)
