Nowy etap w Esotiq & Henderson: Julka Justyna Derdzikowska obejmuje funkcję CEO

6 godzin temu

Do Grupy Esotiq & Henderson dołączyła Julka Justyna Derdzikowska, która od listopada br. objęła stanowisko CEO. To istotny moment dla organizacji, otwierający nowy etap rozwoju. Jej doświadczenie wzmocni obszar operacyjno-produktowy marki ESOTIQ oraz wesprze dalszą profesjonalizację procesów.

Julka Justyna Derdzikowska wnosi doświadczenie zdobyte w międzynarodowych organizacjach i projektach skalujących biznes. W centrum jej działań jest klient – jego potrzeby, doświadczenie i relacja z marką – co świetnie wpisuje się w kierunek ESOTIQ.

Ekspertka rynku retail

– Rekrutacja była intensywna, poznaliśmy wielu kandydatów, a wybór Julki okazał się naturalny. Jej energia, autentyczność oraz kompetencje są najważniejsze dla dalszego rozwoju – mówi Mariusz Jawoszek, Prezes Zarządu Esotiq & Henderson S.A.

– Gdy spotkaliśmy się z Julką, bardzo gwałtownie poczuliśmy, iż to adekwatna osoba. Test CliftonStrengths (Gallup) jedynie potwierdził naszą ocenę – Julka ma naturalne predyspozycje do budowania zespołów i prowadzenia ich w sposób nastawiony na wspólny cel – dodała Monika Kulewicz, Senior HR Director.

– Dziękuję za zaufanie i bardzo ciepłe przyjęcie. W ESOTIQ widzę ogromny potencjał – zarówno w zespole, jak i w samej marce. Cieszę się, iż mogę połączyć swoje doświadczenia z potrzebami klientów i planami rozwoju marki – mówi Julka Justyna Derdzikowska,, CEO Esotiq & Henderson S.A.

– Od pierwszych dni czuję, iż trafiłam w miejsce pełne energii, talentu i prawdziwej pasji. Marka ma ogromny potencjał, ale to ludzie, których tu spotkałam, robią największe wrażenie. Dziękuję za ciepłe przyjęcie i onboarding, który pozwolił mi od razu poczuć się częścią zespołu – dodał Julka Justyna Derdzikowska.

Julka Justyna Derdzikowska mimo tej zmiany przez cały czas będzie współpracować z Notino jako członkini Board of Directors, odpowiedzialna za obszar Retail.

Ekspansja w Polsce i zagranicą

Esotiq & Henderson specjalizuje się w projektowaniu i sprzedaży bielizny damskiej i męskiej. Spółka prowadzi sprzedaż poprzez sieć około 300 salonów stacjonarnych m.in. w Polsce, Serbii, Łotwie, Niemczech, Słowacji i Ukrainie, a także przez własne platformy e-commerce oraz zewnętrzne platformy marketplace.

Idź do oryginalnego materiału