Oto, co musisz wiedzieć o retail mediach. Czy to kolejna "opłata półkowa"?
Zdjęcie: W retail media mocno inwestuje m.in. sieć Żabka (fot. wiadomoscihandlowe.pl/zdjęcie ilustracyjne)
Popularność retail mediów i budżety na nie systematycznie rosną. Jednak czy rzeczywiście opłaca się budować rozpoznawalność i siłę marki za pośrednictwem tego kanału? Czy retail media mogą zastąpić social media? A może są tylko ukrytą formą "opłaty półkowej"? Wreszcie skąd brać budżet na działania reklamowe w tym kanale?

1 miesiąc temu






![[RAPORT] Savills: transakcje na rynku nieruchomości komercyjnych warte 2,4 mld euro](https://retailnet.pl/wp-content/uploads/2025/10/park-handlowy2.jpg)
![Dariusz Frużyński, Sportano: jesteśmy gotowi na biznes w klubie “Miliard Plus” [WYWIAD]](https://omnichannelnews.pl/wp-content/uploads/2022/11/sklep-sportano.pl-targowek10.jpg)
