Pandora wzmacnia własne zaangażowanie w rozwój cyfrowych kanałów sprzedaży, przy zachowaniu modelu zrównoważonego rozwoju. W celu dodatkowego wzmocnienia e-commerce jako strategicznego kanału sprzedaży, światowy lider biżuterii zdecydował się dołączyć do e-Izby.
Pandora to największa na świecie marka biżuterii, która produkuje manualnie wykańczaną biżuterię z wysokiej jakości materiałów. Swoją działalność Pandora rozpoczęła ponad 40 lat temu jako mały sklep w Kopenhadze, a dzisiaj obecna jest w ponad 100 krajach na całym świecie. Priorytetem firmy jest zrównoważony i odpowiedzialny rozwój biznesu.
Pandora produkuje biżuterię wyłącznie ze srebra oraz złota pochodzącego z recyklingu. Ponadto, zobowiązuje się do 2030 roku zmniejszyć o połowę emisję gazów cieplarnianych w ramach całego łańcucha dostaw.
Biżuteria cyfrowo napędzana
Współczesny handel zyskał ogromną dynamikę dzięki możliwościom technologii. Ta znowu daje w tej chwili nieprzeciętne możliwości personalizowania oferty, a czy może być coś bardziej personalnego, niż biżuteria?
– Zdecydowaliśmy się na ten krok, ponieważ e-commerce nieustannie rośnie i zyskuje na znaczeniu jako strategiczny kanał sprzedaży. Dynamiczny rozwój dostępnych narzędzi, technologii i coraz więcej ograniczeń wynikających z legislacji, budują potrzebę dostępu do profesjonalnej wiedzy i eksperckich analiz. Myślę, iż to właśnie znajdziemy w e-Izbie: dostęp do wiedzy ekspertów dzielących się swoim doświadczeniem, do pogłębionych raportów e-commerce i opracowań nt. najnowszych trendów i zmian w przepisach, których interpretacja przysparza sporo trudności w odniesieniu do handlu internetowego – komentuje Dorota Borecka, eCommerce Director, Pandora.
Sprawdzony partner
e-Izba wspiera profesjonalizację branży od ponad dekady. Sprawdziła się jako wiarygodny reprezentant interesów e-handlu wśród decydentów politycznych i gospodarczych, oraz stabilny pośrednik w przekazywaniu rzetelnych informacji o rynku.
– Misją e-Izby jest budowanie zaufania do cyfrowych kanałów sprzedaży, rozwój kompetencji cyfrowych oraz współtworzenie regulacji prawnych, wspierających innowacje w gospodarce elektronicznej. Cieszymy się, iż tak renomowana marka jak Pandora zasila organizację, którą kieruję. W ten sposób doświadczenie w budowaniu globalnej obecności i model biznesowy stanowią cenne uzupełnienie kompetencji naszej organizacji – tłumaczy Patrycja Sass-Staniszewska, prezes Izby Gospodarki Elektronicznej.
Zrównoważony rozwój zobowiązuje
W centrum działalności Pandory znajduje się zobowiązanie do zrównoważonego rozwoju – firma w całości korzysta ze srebra i złota pochodzących z recyklingu. Do 2030 r. zamierza zmniejszyć o połowę emisję gazów cieplarnianych w całym łańcuchu dostaw.
– Firma, która podkreśla pochodzenie kruszców służących do produkcji jest szczególnie witana w naszym gronie. Niezależnie od obecnego spychania ekologii i racjonalnej ekonomii na dalszy plan w światowej polityce, zrównoważony biznes jest jedyną opcją na przyszłość – dodaje Paweł Oksanowicz, szef e-Izba Think Tank: Odpowiedzialny e-Commerce.

5 miesięcy temu






![[RAPORT] Savills: transakcje na rynku nieruchomości komercyjnych warte 2,4 mld euro](https://retailnet.pl/wp-content/uploads/2025/10/park-handlowy2.jpg)
![Dariusz Frużyński, Sportano: jesteśmy gotowi na biznes w klubie “Miliard Plus” [WYWIAD]](https://omnichannelnews.pl/wp-content/uploads/2022/11/sklep-sportano.pl-targowek10.jpg)
