Pepco Group nie zwalnia tempa – jak zapowiedział w rozmowie z PAP Biznes prezes Stephan Borchert, celem na 2025 rok jest otwarcie około 250 nowych sklepów, z czego większość dotyczyć będzie marki Pepco, głównie w Europie Środkowo-Wschodniej.
W pierwszym półroczu 2025 r. sieć powiększyła się już o 101 sklepów netto, osiągając łącznie 5.049 placówek. Jak zaznaczył prezes, tradycyjnie drugie półrocze przynosi intensyfikację ekspansji.

– Planujemy otwierać co najmniej 250 sklepów rocznie. Czy będzie to 300? Zobaczymy. w tej chwili prowadzimy bardziej rygorystyczną politykę alokacji kapitału, aby mieć pewność, iż każda nowa lokalizacja przyniesie oczekiwany zwrot – podkreślił Stephan Borchert.
Transformacja sklepów przynosi efekty
Grupa kontynuuje przegląd swojej działalności w Niemczech, gdzie – mimo zauważalnych pozytywnych trendów – skala wyników wciąż nie jest satysfakcjonująca. Równolegle postępuje ekspansja i transformacja sklepów na rynkach południowej Europy.
– We Włoszech, Hiszpanii i Portugalii robimy wyraźne postępy. Bardzo dobrze przebiega proces przekształcania formatów Pepco Plus w standardowe sklepy – a co ważniejsze, wyniki tych lokalizacji są powyżej naszych oczekiwań – dodał prezes.
Pepco Group to właściciel sklep[ów dyskontowych Pepco i Dealz w Europie oraz Poundland w Wielkiej Brytanii.

5 miesięcy temu







![[RAPORT] Savills: transakcje na rynku nieruchomości komercyjnych warte 2,4 mld euro](https://retailnet.pl/wp-content/uploads/2025/10/park-handlowy2.jpg)
![Dariusz Frużyński, Sportano: jesteśmy gotowi na biznes w klubie “Miliard Plus” [WYWIAD]](https://omnichannelnews.pl/wp-content/uploads/2022/11/sklep-sportano.pl-targowek10.jpg)