4 października w krakowskiej Bonarce odbyło się oficjalne otwarcie pierwszego Europie OPPO Experience Zone. Marka OPPO oferuje konkurencyjne dla znanych marek modele telefonów i słuchawek bezprzewodowych.
Experience Zone w krakowskiej Bonarce to przestrzeń, w której odwiedzający mogą poznać najnowocześniejsze technologie i urządzenia producenta. Strefa została zaprojektowana tak, aby klienci mogli testować produkty przed ich zakupem, w tym m.in. różnorodne modele telefonów. W Experience Zone znajdują się również scenerie do testowania aparatów i funkcji sztucznej inteligencji. Poza sprzętem OPPO, dostępne są również urządzenia marki OnePlus.
Szersze grono najemców
– Cieszymy się, iż marka OPPO zdecydowała się dołączyć do grona najemców Bonarki i po raz pierwszy w Polsce właśnie u nas stworzyć przestrzeń sprzedaży stacjonarnej, w której klienci mogli poznać niezwykle produkty marki, zanurzyć się w świat technologii, testować i wybierać produkty najlepsze dla siebie. Experience Zone przyciągnęła w minioną sobotę ogromną grupę fanów marki. Bonarka od lat przyciąga znane i lubiane marki, które poza doskonałymi produktami oferują niezapomniane wrażenia, decyzja OPPO jest tego dowodem- mówi Szymon Szlachta, marketing manager centrum handlowego Bonarka.
OPPO jest wiodącą globalną marką urządzeń inteligentnych. Od czasu wprowadzenia na rynek swojego pierwszego telefonu komórkowego – Smiley Face – w 2008 roku, OPPO nieustannie dąży do doskonałej synergii estetycznej satysfakcji i innowacyjnej technologii. Otwarcie strefy w Krakowie to początek nowej strategii firmy. Do tej pory urządzenia marki były dostępne w sieciach handlowych oraz u operatorów komórkowych.
Oficjalne otarcie strefy marki na poziomie +1 w Bonarce odbyło się w sobotę, 4 października o godz. 11.30.
Centrum Handlowe Bonarka to wielofunkcyjne centrum handlowe, powstałe na obszarze 19 ha poprzemysłowych terenów dawnych zakładów chemicznych w krakowskiej dzielnicy Podgórze. Na ponad 95 tys. m kw. powierzchni użytkowej znajduje się 230 punktów handlowo-usługowych i restauracji, w tym Auchan, Primark, Peek & Cloppenburg, TK Maxx oraz kino Cinema City – jeden z największych multipleksów kinowych w Polsce. Do dyspozycji klientów jest bezpłatny parking, mogący pomieścić 3200 samochodów. Ponadto na terenie Bonarki znajduje się jeden z pierwszych na świecie ośrodków edukacyjno-wychowawczych w centrum handlowym: „Siemacha Spot”.
Właścicielem i zarządcą Bonarki jest NEPI Rockcastle.

1 miesiąc temu





![[RAPORT] Savills: transakcje na rynku nieruchomości komercyjnych warte 2,4 mld euro](https://retailnet.pl/wp-content/uploads/2025/10/park-handlowy2.jpg)
![Dariusz Frużyński, Sportano: jesteśmy gotowi na biznes w klubie “Miliard Plus” [WYWIAD]](https://omnichannelnews.pl/wp-content/uploads/2022/11/sklep-sportano.pl-targowek10.jpg)

