Polacy znudzeni Dino i Lidlem. Rozpędu nabiera sieć sklepów z Rzeszowa. Klienci ładują pełne koszyki
Zdjęcie: Zakupy
Kiedy Lidl, Dino czy Biedronka toczą bój o to, która sieć sklepów należy do najtańszych, na polski rynek wkracza całkiem nowy gracz. Należąca do rodziny z Rzeszowa sieć jeszcze niedawno liczyła zaledwie 19 sklepów, a w tej chwili coraz mocniej rozkręca swój biznes choćby w stolicy. Dzięki szerokiemu asortymentowi z łatwością podbije serca Polaków.

5 miesięcy temu






![[RAPORT] Savills: transakcje na rynku nieruchomości komercyjnych warte 2,4 mld euro](https://retailnet.pl/wp-content/uploads/2025/10/park-handlowy2.jpg)
![Dariusz Frużyński, Sportano: jesteśmy gotowi na biznes w klubie “Miliard Plus” [WYWIAD]](https://omnichannelnews.pl/wp-content/uploads/2022/11/sklep-sportano.pl-targowek10.jpg)
