W kwietniu i maju br. na mapie polskiego rynku gastronomicznego zadebiutowała nowa marka – Polski Stół. Koncept kulinarny otworzył swoje kolejne dwa lokale w formule food court w centrach handlowych. Polski Stół – nowa marka gastronomiczna zadebiutowała w food courtach
Zdjęcie: Polski Stół
W kwietniu i maju br. na mapie polskiego rynku gastronomicznego zadebiutowała nowa marka – Polski Stół. Koncept kulinarny otworzył swoje kolejne dwa lokale w formule food court w centrach handlowych.
W kwietniu i maju br. na mapie polskiego rynku gastronomicznego zadebiutowała nowa marka – Polski Stół. Koncept kulinarny otworzył swoje kolejne dwa lokale w formule food court w centrach handlowych. 







![[RAPORT] Savills: transakcje na rynku nieruchomości komercyjnych warte 2,4 mld euro](https://retailnet.pl/wp-content/uploads/2025/10/park-handlowy2.jpg)
![Dariusz Frużyński, Sportano: jesteśmy gotowi na biznes w klubie “Miliard Plus” [WYWIAD]](https://omnichannelnews.pl/wp-content/uploads/2022/11/sklep-sportano.pl-targowek10.jpg)