Popularna sieć sklepów na dobre wycofuje ten produkt. Polacy zdecydowali, mówią stanowcze "nie"
Zdjęcie: Zakupy, sieć spożywcza
Kolejna duża sieć handlu detalicznego w Polsce, która w tej chwili posiada ponad 380 sklepów, ogłosiła, iż usuwa ze swojej oferty popularne produkty spożywcze. Jest to zwieńczenie procesu, który zapoczątkowano jeszcze w 2016 roku, ogłaszając decyzję o stopniowym wycofaniu towaru z asortymentu sklepów. Z tego względu już niebawem na półkach nie znajdziemy artykułów, po które szczególnie chętnie sięgaliśmy w okresie świątecznego gotowania. Sieć pozostawiła sobie jednak “furtkę bezpieczeństwa”.

1 miesiąc temu





![[RAPORT] Savills: transakcje na rynku nieruchomości komercyjnych warte 2,4 mld euro](https://retailnet.pl/wp-content/uploads/2025/10/park-handlowy2.jpg)
![Dariusz Frużyński, Sportano: jesteśmy gotowi na biznes w klubie “Miliard Plus” [WYWIAD]](https://omnichannelnews.pl/wp-content/uploads/2022/11/sklep-sportano.pl-targowek10.jpg)

