W marcu br. centra i parki handlowe w porównaniu do analogicznego okresu ub.r. odnotowały wzrost wskaźnika konwersji. ,Zanotowały spadki zarówno pod względem odwiedzalności, jak i wartości sprzedaży. PRCH: wyniki centrów handlowych w marcu pod wpływem kalendarza i późniejszej Wielkanocy
Zdjęcie: Polska Rada Centrów Handlowych, PRCH
W marcu br. centra i parki handlowe w porównaniu do analogicznego okresu ub.r. odnotowały wzrost wskaźnika konwersji. ,Zanotowały spadki zarówno pod względem odwiedzalności, jak i wartości sprzedaży.
W marcu br. centra i parki handlowe w porównaniu do analogicznego okresu ub.r. odnotowały wzrost wskaźnika konwersji. ,Zanotowały spadki zarówno pod względem odwiedzalności, jak i wartości sprzedaży. 







![[RAPORT] Savills: transakcje na rynku nieruchomości komercyjnych warte 2,4 mld euro](https://retailnet.pl/wp-content/uploads/2025/10/park-handlowy2.jpg)
![Dariusz Frużyński, Sportano: jesteśmy gotowi na biznes w klubie “Miliard Plus” [WYWIAD]](https://omnichannelnews.pl/wp-content/uploads/2022/11/sklep-sportano.pl-targowek10.jpg)