Redkom Development wprowadzi popularną markę NEW YORKER do Przystanku Karkonosze. Obiekt będzie mieć powierzchnię handlu ok.16 000 mkw. i atrakcyjny tenant-mix. Redkom Development: Przystanek Karkonosze z kluczowym najemcą fashion
Zdjęcie: Przystanek Karkonosze, Redkom
Redkom Development wprowadzi popularną markę NEW YORKER do Przystanku Karkonosze. Obiekt będzie mieć powierzchnię handlu ok.16 000 mkw. i atrakcyjny tenant-mix.
Redkom Development wprowadzi popularną markę NEW YORKER do Przystanku Karkonosze. Obiekt będzie mieć powierzchnię handlu ok.16 000 mkw. i atrakcyjny tenant-mix. 






![[RAPORT] Savills: transakcje na rynku nieruchomości komercyjnych warte 2,4 mld euro](https://retailnet.pl/wp-content/uploads/2025/10/park-handlowy2.jpg)
![Dariusz Frużyński, Sportano: jesteśmy gotowi na biznes w klubie “Miliard Plus” [WYWIAD]](https://omnichannelnews.pl/wp-content/uploads/2022/11/sklep-sportano.pl-targowek10.jpg)
