Strategia komercjalizacji parku handlowego Silesiana zakłada stworzenie kompleksowej przestrzeni zakupowej, łączącej czołowe marki i usługi w jednym miejscu. Projekt realizuje Redkom Development. Redkom Development: trwa komercjalizacja parku handlowego Silesiana w Dzierżoniowie
Zdjęcie: Redkom, Silesiana
Strategia komercjalizacji parku handlowego Silesiana zakłada stworzenie kompleksowej przestrzeni zakupowej, łączącej czołowe marki i usługi w jednym miejscu. Projekt realizuje Redkom Development.
Strategia komercjalizacji parku handlowego Silesiana zakłada stworzenie kompleksowej przestrzeni zakupowej, łączącej czołowe marki i usługi w jednym miejscu. Projekt realizuje Redkom Development. 






![[RAPORT] Savills: transakcje na rynku nieruchomości komercyjnych warte 2,4 mld euro](https://retailnet.pl/wp-content/uploads/2025/10/park-handlowy2.jpg)
![Dariusz Frużyński, Sportano: jesteśmy gotowi na biznes w klubie “Miliard Plus” [WYWIAD]](https://omnichannelnews.pl/wp-content/uploads/2022/11/sklep-sportano.pl-targowek10.jpg)
