Amerykańska sieć obuwnicza Skechers zanotowała rekordową sprzedaż kwartalną. W pierwszych trzech miesiącach tego roku wyniosła ona ponad 2,4 mld dolarów.
– W pierwszym kwartale 2025 roku osiągnęliśmy rekordową sprzedaż kwartalną w wysokości 2,41 mld USD. Odzwierciedla to silny globalny popyt zarówno w segmencie hurtowym, jak i w sprzedaży bezpośredniej do konsumentów. Sprzedaż międzynarodowa stanowi 65 proc. naszej działalności – wylicza David Weinberg, dyrektor operacyjny Skechers.
Region EMEA z największym wzrostem
Osiągnięty wynik oznacza wzrost obrotów o 7,1 proc. rok do roku. Bez brania pod uwagę wahań kursowych, sprzedaż wyniosła 2,46 mld dolarów, czyli wzrosła o 9 proc. rok do roku. Sprzedaż hurtowa wzrosła o 7,8 proc. rok do roku, a sprzedaż bezpośrednia o 6 proc.
W regionie EMEA sprzedaż wzrosła o 14 proc., a w Ameryce o 8 proc.. W regionie APAC sprzedaż spadła o 3 proc.. o ile nie liczyć danych z rynku chińskiego sprzedaż wzrosła o 12 proc.
– Rekordowa sprzedaż w pierwszym kwartale jest świadectwem odporności naszej marki. Od ponad trzydziestu lat koncentrujemy się na komforcie, innowacjach, stylu i jakości w przystępnej cenie. To kamień węgielny naszego sukcesu. Jest to kluczowe, zwłaszcza biorąc pod uwagę niestabilną sytuację gospodarczą na świecie – dodaje Robert Greenberg, dyrektor generalny Skechers.
Globalnie firma Skechers posiada ponad 5,3 tys. sklepów. Chodzi zarówno o sklepy własne, jak i sklepy dystrybutorów, licencjobiorców lub franczyzobiorców.

6 miesięcy temu






![[RAPORT] Savills: transakcje na rynku nieruchomości komercyjnych warte 2,4 mld euro](https://retailnet.pl/wp-content/uploads/2025/10/park-handlowy2.jpg)
![Dariusz Frużyński, Sportano: jesteśmy gotowi na biznes w klubie “Miliard Plus” [WYWIAD]](https://omnichannelnews.pl/wp-content/uploads/2022/11/sklep-sportano.pl-targowek10.jpg)
