Starbucks od lat jest centralnym punktem jesiennej edycji SCF. Jednak w tym roku pojawi się w nowym miejscu ze stoiskiem otwartym z czterech stron, wewnątrz Meeting Point. #scf2025fall: kawiarnia Starbucks w nowej odsłonie centralnym punktem jesiennej edycji SCF
Zdjęcie: Starbucks, partner #scf2025fall
Starbucks od lat jest centralnym punktem jesiennej edycji SCF. Jednak w tym roku pojawi się w nowym miejscu ze stoiskiem otwartym z czterech stron, wewnątrz Meeting Point.
Starbucks od lat jest centralnym punktem jesiennej edycji SCF. Jednak w tym roku pojawi się w nowym miejscu ze stoiskiem otwartym z czterech stron, wewnątrz Meeting Point. 







![[RAPORT] Savills: transakcje na rynku nieruchomości komercyjnych warte 2,4 mld euro](https://retailnet.pl/wp-content/uploads/2025/10/park-handlowy2.jpg)
![Dariusz Frużyński, Sportano: jesteśmy gotowi na biznes w klubie “Miliard Plus” [WYWIAD]](https://omnichannelnews.pl/wp-content/uploads/2022/11/sklep-sportano.pl-targowek10.jpg)