Dreslow, innowacyjny koncept z modą cyrkularną, zadebiutował na rynku. Pierwszy salon został już otwarty w warszawskiej galerii Westfield Arkadia. Kolejny ruszy 15 maja w Galerii Młociny.
Dreslow to sieć autorskich butików, w których klienci znajdą zarówno ekskluzywne kolekcje polskich, młodych, zdolnych projektantów – finalistów i uczestników Designers Play Sustain, jak i niepowtarzalne ubrania z drugiego obiegu wyprodukowane przez światowe marki.
– Stworzyliśmy wyjątkową przestrzeń, w której moda spotyka się ze zrównoważonym podejściem i nową energią. Wspieramy idee upcyclingu ubrań, naprawiamy je, dajemy im nową przyszłość. W naszych sklepach tworzymy klimat autorskiej kreacji powiązanej z edukacją i odpowiedzialnością za środowisko – mówi Agnieszka Krogulec, Dyrektor Operacyjna Dreslow.

Moda, odpowiedzialność, edukacja
Dreslow to przestrzeń, która buduje i łączy ze sobą światy mody i odpowiedzialności za Ziemię. Firma współpracuje z artystami, którzy wierzą, iż moda cyrkularna to odpowiedzialność, szacunek i wspólnota ludzi, dla których przyszłość Ziemi jest wartością.
– Stworzyliśmy w naszych butikach Dreslow strefy edukacji, dzięki którym nasi goście dowiadują się dlaczego każdemu skrawkowi już wyprodukowanego materiału należy się nasz szacunek i uwaga. Są tam również dostępne rozwiązania bardziej znane ze świata mody – jak na przykład stanowisko do analizy typów urody. Pod tym kątem będzie można później dobrać stylizacje w stylach i formach dopasowanych do cech wyglądu – dodaje przedstawicielka marki.


6 miesięcy temu






![[RAPORT] Savills: transakcje na rynku nieruchomości komercyjnych warte 2,4 mld euro](https://retailnet.pl/wp-content/uploads/2025/10/park-handlowy2.jpg)
![Dariusz Frużyński, Sportano: jesteśmy gotowi na biznes w klubie “Miliard Plus” [WYWIAD]](https://omnichannelnews.pl/wp-content/uploads/2022/11/sklep-sportano.pl-targowek10.jpg)
