Sieć Dino pod presją wojny cenowej i ambitnych planów rozwoju. Czy to może się udać?
Zdjęcie: Sklep sieci Dino pod Lublinem
Polski rynek detaliczny staje się coraz bardziej konkurencyjny. Wojny cenowe między największymi sieciami handlowymi trwale wpisały się w otoczenie rynkowe. Dla Dino Polska oznacza to silną presję na marże oraz wolniejsze tempo wzrostu sprzedaży porównywalnej. Dane finansowe z lat 2023 i 2024 pokazują wyraźne pogorszenie dynamiki LfL, a podobny trend przewidywany jest także w 2025 roku.

1 miesiąc temu






![[RAPORT] Savills: transakcje na rynku nieruchomości komercyjnych warte 2,4 mld euro](https://retailnet.pl/wp-content/uploads/2025/10/park-handlowy2.jpg)
![Dariusz Frużyński, Sportano: jesteśmy gotowi na biznes w klubie “Miliard Plus” [WYWIAD]](https://omnichannelnews.pl/wp-content/uploads/2022/11/sklep-sportano.pl-targowek10.jpg)
