Stefa impulsowa w sklepach po nowemu. Jakie produkty dadzą ekstra zarobek?
Zdjęcie: W strefie impulsowej nie sprawdzają się produkty nieznanych marek (fot. wiadomoscihandlowe.pl/zdjęcie ilustracyjne)
Atrakcyjnie zapakowane, na wyciągnięcie ręki i co najważniejsze – tanie. Choć początkowo ich zakup nie jest planowany, to finalnie mogą pojawić się na paragonie i sporo na nim namieszać. Oferta produktów impulsowych stale ewoluuje. Nic dziwnego – to ostatnia szansa dla sklepu na podniesienie wartości koszyka klienta.

5 miesięcy temu







![[RAPORT] Savills: transakcje na rynku nieruchomości komercyjnych warte 2,4 mld euro](https://retailnet.pl/wp-content/uploads/2025/10/park-handlowy2.jpg)
![Dariusz Frużyński, Sportano: jesteśmy gotowi na biznes w klubie “Miliard Plus” [WYWIAD]](https://omnichannelnews.pl/wp-content/uploads/2022/11/sklep-sportano.pl-targowek10.jpg)