Po przejęciu w ubiegłym roku marki Tuk Tuk, teraz Thai Wok stworzył swój nowy, własny koncept.
– Z przyjemnością ogłaszam start naszego nowego konceptu – WOKy by Thai Wok. To odpowiedź na zmieniający się rynek i oczekiwania gości. Chcemy oferować autentyczne dania azjatyckie w cenie dostępnej na co dzień. Pierwszy lokal otworzyliśmy 1 października we Wrocławiu w Pasażu Grunwaldzkim, a kolejne planujemy w mniejszych miastach i/lub w mniejszych lokalnych obiektach handlowych. Naszym celem jest, by smaki Azji w dobrej jakości były bliżej każdego – nie tylko w największych aglomeracjach – komentuje Bartosz Brusikiewicz, Managing Director; co-owner of Thai Wok & Tuk Tuk.
To nie jedyny nowy koncept w portfolio firmy. Pod koniec 2024 roku istniejąca od ponad 10 lat marka Tuk Tuk trafiła w ręce spółki zarządzającej siecią Thai Wok. Koncept ma być rozwijany w coraz bardziej popularnych food hallach.

25 lokali Thai Wok w Polsce
Thai Wok to sieć restauracji przybliżająca klientom egzotyczne smaki Tajlandii. Marka jako pierwsza zrewolucjonizowała rynek azjatycki w Polsce, wprowadzając trend świeżości, lekkości i różnorodności smaków azjatyckich pod jednym szyldem. Receptury serwowanych dań opracował Mistrz Zun. Na podstawie tradycyjnych przepisów kuchni tajskiej, codziennie przygotowywane są dania, które można zamówić w całej sieci Thai Wok. Obecnie sieć liczy 25 lokali w głównych miastach Polski.

1 miesiąc temu





![[RAPORT] Savills: transakcje na rynku nieruchomości komercyjnych warte 2,4 mld euro](https://retailnet.pl/wp-content/uploads/2025/10/park-handlowy2.jpg)
![Dariusz Frużyński, Sportano: jesteśmy gotowi na biznes w klubie “Miliard Plus” [WYWIAD]](https://omnichannelnews.pl/wp-content/uploads/2022/11/sklep-sportano.pl-targowek10.jpg)

